18 namirnica koje vašu kosu čine zdravijom

Veličina:
AAA

Orasi, lešnici, bademi, semenke suncokreta, bundeve i lana obiluju vitaminima B-kompleksa, gvožđem, cinkom i selenom, i zdravim mastima koje podstiču stvaranje elastina i doprinose rastu kose. Ukoliko imate slabu kosu, trebalo bi obratiti pažnju i na unos gvožđa, budući da je kod žena jedan od najčešćih uzroka opadanja kose upravo nedostatak ovog minerala. Pored džigerice i mesa (govedine, ćuretine, piletine), gvožđem obiluju i mahunarke (sočivo i pasulj), i zeleno lisnato povrće (spanać i blitva). Uz namirnice bogate gvožđem bitno je jesti i hranu bogatu vitaminom C kao što su paprike, brokoli, pomorandže, limun i dr.

Tagovi: B-kompleks gvožđe cink selen elastin opadanje kose

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92378 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
1617
18
19202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: