Kako da manje pijete gazirane sokove?

Veličina:
AAA

Prelazak na dijetalne verzije omiljenih gaziranih pića neće smanjiti rizik od dijabetesa, gojaznosti i bubrežnih oboljenja. Ukoliko baš ne možete bez gaziranih pića, pokušajte bar da smanjite količinu - 1 čaša soka manje dnevno i smanjićete rizik od dijabetesa za 25%. Takođe, pokušajte i sa alternativnim rešenjem - pomešajte omiljeni voćni sok sa gaziranom mineralnom vodom, ili napravite sami ledeni čaj sa limunom, đumbirom i medom. Birajte sokove poznate po visokom sadržaju antioksidansa poput soka od grožđa, pomorandže, brusnice i nara.

Tagovi: antioksidansi prevencija dijabetes tipa 2 gojaznost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92337 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
12131415161718
1920212223
24
25
262728293031 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: