10 namirnica koje obiluju cinkom

Veličina:
AAA

U neke od najboljih prirodnih izvora cinka spadaju pšenične klice, semenke bundeve i suncokreta, indijski orah, bademi, kakao, crveno meso, spanać, pečurke, a ubedljivo najbogatiji cinkom su morski plodovi (pre svega ostrige, zatim jastog i krabe). Dijetetski suplementi cinka trebalo bi da se uzimaju kod nedostatka cinka ili povećane potrebe za cinkom (posle operacija, povreda ili opekotina). Preporučena dnevna doza cinka za odrasle iznosi 8 mg za žene i 11 mg za muškarce.

Tagovi: prevencija cink

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92929 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
1
234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: