Kako česta upotreba društvenih mreža utiče na san?

Veličina:
AAA

Sve je više društvenih mreža, i sve je više njihovih korisnika. Procenjuje se da 90% mladih odraslih osoba od 18 do 29 godina koristi bar neki oblik društvenih mreža. Poslednjih godina se sve češće postavlja pitanje: kako upotreba ovih sajtova utiče na naše zdravlje? Američko istraživanje iz 2014. upravo se bavilo uticajem korišćenja društvenih mreža na poremećaje sna kod pripadnika pomenute starosne grupe koja je odrastala uz sajtove kao što su Facebook, Youtube, Twitter, itd. U istraživanju je učestvovalo 1788 mladih. Utvrđeno je da ispitanici koriste društvene mreže u proseku 61 minut dnevno, da posećuju svoje naloge oko 30 puta nedeljno, kao i da čak 30% ispitanika ima neki poremećaj sna. Rezultati su pokazali da ispitanici koje češće posećuju svoje naloge tokom nedelje imaju triput veće šanse da imaju problema sa snom nego osobe koje retko koriste društvene mreže.

Tagovi: san spavanje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92478 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
1112
13
14151617
18192021222324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: