Ne čekajte da budete žedni da biste pili vodu

Veličina:
AAA

U našim tekstovima često naglašavamo koliko je za organizam važno da unosimo dovoljno tečnosti - bar litar i po dnevno, a i više kada se pojačano znojimo, tokom toplijih meseci i kod bavljenja sportom. Naime, naše telo preko disanja, znojenja i urina prosečno gubi oko 2,5 litra vode dnevno. Procenjuje se da hranom unosimo oko pola do jednog litra vode (najviše putem voća i povrća koje uglavnom sadrži oko 90% vode), te je zato neophodno nadomestiti još 1,5 litar pijenjem vode i drugih napitaka. Vodu treba piti i pre nego što postanemo žedni, jer osećaj žeđi već ukazuje na blagu dehidraciju.

Tagovi: voda tečnost dehidracija dehidratacija žeđ

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92546 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112
13
1415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: