Kako da obezbedite sebi osam sati sna?

Veličina:
AAA

Ako ste navikli da svakog dana kasno ležete i rano ustajete, logično je da ne uspevate noću da se naspavate. Danas smo videli da ova navika može da utiče i na našu liniju. Počnite postepeno sa promenama - na svakih par dana ležite po 10 minuta ranije. Uveče umesto gledanja televizije i korišćenja računara i tableta, radije čitajte knjigu. Takođe, večerajte najkasnije tri sata pred odlazak na spavanje i izbegavajte pijenje napitaka sa kofeinom posle 17h. Popodne jedite namirnice koje podstiču lučenje melatonina i tako poboljšavaju kvalitet sna, kao što su ananas, pomorandže, banane, višnje, trešnje, mahunarke, inegralni pirinač, ćuretina i piletina.

Tagovi: san spavanje melatonin

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92372 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16
171819202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: