Slatke namirnice za bolju koncentraciju

Veličina:
AAA

Za bolju koncentraciju i pamćenje jedite više jagodičastog (jagode, kupine, maline) i bobičastog voća.(grožđe, ribizle, borovnice, brusnice). Ovo voće bogato je različitim antioksidansima koji štite mozak od štete koju nanose slobodni radikali. I kakao povoljno utiče na koncentraciju zahvaljujući flavonoidima koji povećavaju dotok krvi u mozak i na taj način stimulišu kognitivne funkcije. Kada je reč o navikama koje loše utiču na mozak, trebalo bi spomenuti duvan koji može da izazove nedostatak vitamina C i alkohol koji umanjuje apsorpciju vitamina B-kompleksa. Pored ovih navika, trebalo bi ograničiti i konzumiranje zasićenih masti kakvih ima u puteru, prženoj hrani i mesnim prerađevinama.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92821 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
678
9
101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: