Nezasićene masti za bolje raspoloženje

Veličina:
AAA

Nekoliko naučnich studija pokazalo je da muškarci i žene imaju manji rizik od simptoma depresije ako jedu dosta ribe, naročito morske ribe koja je bogata omega-3 masnim kiselinama. Prema američkim naučnicima, ishrana bogata omega-3 masnim kiselinama mogla bi da ublaži simptome kliničke depresije kao što je postporođajna depresija. Odlični izvori omega-3 kiselina su haringa, losos, tuna, skuša, sardine, maslinovo ulje, orasi i semenke lana.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 94716 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
6789101112
131415161718
19
20212223242526
2728293031  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: