Hrana bogata vlaknima pomaže nam da bolje spavamo?

Veličina:
AAA

Istraživači sa Univerziteta Kolumbija želeli su da utvrde kako ishrana utiče na kvalitet sna i koji nutrijenti nam pomažu da se dobro naspavamo tokom noći. Oni su zaključili da ishrana koja obiluje vlaknima produžava trajanje dubokog sna tokom kojeg se mozak oporavlja od dnevnih aktivnosti. S druge strane, veći unos šećera i zasićenih masti tokom dana povlači sa sobom lakši san i česta buđenja noću tj. kraće trajanje dubokog, obnavljajućeg sna. Naročito vodite računa o poslednjem obroku tokom dana - izbegavajte da jedete neposredno pred spavanje (idealno bi bilo da večerate 3 sata pre odlaska na spavanje) i po svaku cenu cenu izbegavajte masniju hranu i slatkiše.

Tagovi: dijetetska vlakna mast šećeri kvalitet sna

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92389 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
161718192021
22
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: