Uz proteine ćete biti duže siti

Veličina:
AAA

Za brz metabolizam važno je da uključite proteine u svaki obrok, tako da se preporučuje da jedete meso (najbolje piletinu i ćuretinu), ribu (najbolje morsku zbog visokog sadržaja omega-3 masnih kiselina), jaja i mladi nemasni sir. Za varenje proteina se troši više energije, a belančevine isto tako produžavaju sitost, tako da je preporučljivo jesti ih za doručak. Na taj način manje je verovatno da ćete ogladneti tokom prepodneva i posegnuti za grickalicama i slatkišima.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92426 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14
151617181920
21222324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: