Kuvanje hrane na pari umesto prženja

Veličina:
AAA

Štetni efekti AGE po zdravlje još uvek nisu tako poznati široj javnosti. Zato je bitno da se ljudi informišu o štetnosti ovih supstanci i da dobiju savet kako da ih izbegnu u ishrani. Prilikom prženja trebalo bi kontrolisati temperaturu ulja da se ono ne bi pregrejalo, izbegavati predugo pečenje i prženje dok čekamo da hrana poprimi "lepu" boju i izbegavati najtamnije delove (npr. mesa) jer oni imaju najviše toksičnog akrilamida. Prednost bi trebalo dati pripremanju hrane na pari umesto prženja (naročito u fritezi), ili spremanja hrane u mikrotalasnoj rerni.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92935 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
123
4
567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: