Namirnice koje će oterati umor

Veličina:
AAA

Ako poslednjih dana primećujete da ste na kraju popodneva umorniji nego inače obratite pažnju na ishranu i na to da li jedete dovoljno hrane bogate gvođžem. Naime, manjak gvožđa nije tako redak problem i njegov prvi simptom je najčešće upravo umor. Ovim važnim mineralom najbogatije su školjke (dagnje, ostrige), ali i druge, pristupačnije namirnice poput bundevinih semenki (15 mg na 100 g), džigerice (23 mg na 100 g), crvenog mesa, peršuna i spanaća. Imajte na umu da je važno skuvati spanać jer, iako predstavlja dobar izvor gvožđa i kalcijuma, oksalna kiselina koja se nalazi u ovom povrću sprečava njihovu apsorpciju. Kuvanjem se neutrališe oksalna kiselina.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92383 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16171819
20
2122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: