Kvantna fizika i ishrana!

Saznajte sve o nutritivnim svojstvima namirnica koje koristite, podelite svoja iskustva o popularnim dijetama, preparatima, namirnicama, napicima.

Moderatori: mr ph. Silvio, moderato, admin, vlada99

Odgovori
Korisnikov avatar
zmaj76
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Sub Dec 22, 2007 10:25 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Post od zmaj76 »

jel to mama dajes i privatne časove??
:D :D :D
sludjena mama
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Čet Avg 28, 2008 10:24 pm

Post od sludjena mama »

neeee,ja sam profesor mm a mozda je i on meni profesor a ja ucenik.... :roll: ......u svakom slucaju,shvatices!!!!! :lol:
Ko ne zna, a misli da zna, budala je, ignorishi ga!!!
Korisnikov avatar
zmaj76
Stalni član
Stalni član

Post od zmaj76 »

ma shvatilaaaaaaaaa saaaaaaaaaaammm...ne brini...
:lol: :lol: :lol:
Korisnikov avatar
zmaj76
Stalni član
Stalni član

Post od zmaj76 »

Јохан Кристијан Андреас Доплер (нем. Johann Christian Andreas Doppler; 29. новембар 1803 – 17. март 1853) био је аустријски математичар и физичар, најпознатији по хипотези која носи име Доплеров ефекат и која представља привидну промену фреквенције и таласне дужине таласа коју доживљава посматрач који се креће релативно у односу на извор таласа.

Живот Кристијан Доплер је рођен у Салцбургу као син каменоресца. Међутим, није могао да се бави занатом свог оца јер је био генерално лошег физичког здравља. По завршетку средње школе, студирао је астрономију и математику у Бечу и Салцбургу и почео је да ради у Прашкој политехничкој школи (сада Чешки технички универзитет), где је постао професор математике и физике 1841. године.

Само годину дана касније, са 39 година, објавио је своје најзначајније дело о Доплеровом ефекту. Док је био професор, објавио је више од 50 чланака из области математике, физике и астрономије.