Mikalja

Moderatori: vlada99, moderato, admin, Diabeta
Iako sam početnik u ovoj boljci, kao čovek te i te kako razumem.mikalja napisao:Molim sve sa foruma koi ovo prochitaju,da mi pomognu svoim odgovorima na ovo moje pitanje?A to je, poshto sam imala pre par meseci mozdani udar i to dva mozdana udara u jednom danu
.Da li je mogutje da je to doshlo zbog povishenog shecera u krvi ili ti dijabetesa?Poshto su ustanovili nakon pregleda u urgentnom centru da imam dijabetes 14.2 a da nisam pre toga znala za to da imam povishen shecer.Tachnije nisam ni proveravala
Lekari uzrok ne znaju (bar tako kazu) oni samo na stres se pozivaju ,cigarete shto je i tachno koe sam bacila odmah nakon toga.Moram priznati da sam jako uplashena posle toga i nikako ne mogu se opustiti i normalno ziveti , taj strah je uvek prisutan u meni.Sad mi je shecer oko 7 krece se od 6 do 7.5 ali varira ponekad ga skinem na 5.8 a inache tu je oko 7 manje ili vishe.Strogo pazim na ishranu, ne pushim ne jedem nishta slatko nit sto sadrzi shecer radim vezbe svaki dan , svako jutro i merim shecer sama najcheshce merim sedmichno jer svaki dan ne bi mogla jer se tako uznemirim uveche kad treba da merim shecer i onda ne spavam po celu noc.Priznajem da sam uplashena a dok se malo iznerviram shecer skochi
Lekari su mi rekli da do mozdanog udara dolazi usled visokog krvnog pritiska a meni je krvni pritisak uvek nizak.I kad su me primili na urgentni centar bio je 80/60 pa 60/40 i jedva su uspeli da mi podignu pritisak putem infuzija itd inache bili sui skeptichni ako ne uspeju da mi podignu pritisak moima su nagovestili da moze doci do onog najgoreg. E sad hvala Bogu za sad sam dobro sem shecera koi za sad nije veliki odrzavam ga za sad sa ishranom i lekovima Diprian 80 mg dve tablete uveche i dve ujutru a pre toga su mi davali inzulin (neki kristalni) nadali su se da je dijabetes trenutni nastao usled stresa kad sam dozivela mozdani udar ali nazalost nije nestao do sad