Sva vremena su u UTC + 2 sata

Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 
Idi na stranicu   1, 2  Sledeća
Autor Poruka
 Tema posta: Psorijaza
PostPoslato: Pon Nov 26, 2007 12:04 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Ned Nov 25, 2007 11:40 pm
Dobro vece, imam 24 godine i patim od psorijaze nekih 5 godina, od kad mi se prosirila po celom telu, inace sam imala dve promene u pubertetu.Kad sam ostala u drugom stanju prvi put prosirila mi se nemoguce.Pa onda u drugoj trudnoci jos gore. Probala sam svasta, hoce da mi pomogne Esperson mast ili sinoderm mast.Ima li neko neku ideju. :roll:

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Nov 26, 2007 12:34 am 
OffLine Aktivan član Aktivan član
Pridružio se: Uto Maj 22, 2007 11:16 pm
Lecenje psorijaze nije bas tako jednostavno.Trebali biste da odete kod dermatologa,koji se bavi psorijazom,pa da vam prvo odredi od kog tipa psorijaze bolujete,pa da vam prepise komplet terapiju

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Nov 26, 2007 12:49 am 
Pridružio se: Ned Nov 25, 2007 11:40 pm
Hvala ti za savet ali ni to mi nije resenje jer, bila sam i to sto oni predlazu ne drzi vodu, ali postoje neki testovi koji su za mene skupi, barem sad, a psorijazu imam u porodici od kad znam za sebe ima mi na zalos i sestra i majka i tetka i deda i po njegovoj liniji jos njih dosta. Svasta smo probali, ali nista ne pomaze bar ne za sad

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Nov 26, 2007 6:40 pm 
Pridružio se: Uto Maj 22, 2007 11:16 pm
Ma,znam,psorijaza je nasledna bolest i nazalost uvek ces se patiti sa njom
Stvarno bez veze,nadam se da ces uspeti uskoro da nadjes neko resenje
Pozdrav

Vrh

Tema posta: ...
PostPoslato: Sub Jan 12, 2008 12:49 am 
Korisnikov avatar OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sub Jan 12, 2008 12:42 am
haj...imam 14 godina,i imam psorijazu vec 5 godina...rekli su mi da je ona od trauma... :-? ...pomaze mi mast MEHLEM...psorijazu imam samo zimi...al samo po glavi,sto me uzasno nervira...sve moje drugarice su vec dobile al ja nisam...da li ti ima veze sa psorijazom???..

:D

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 12, 2008 2:23 am 
Korisnikov avatar OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Sub Dec 22, 2007 9:07 pm
Kombinujte terapije. Obavezno neki od vidova PUVA protokola/bez obzira da li je u pitanju Psoralen ili neki drugi preparat, cesto je neophodna i UV Th/, dodajte i nesto malo anksiolitika/Bromazepam, Diazepam.../, naravno u konsultaciji sa svojim dr.

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 12, 2008 5:20 pm 
Pridružio se: Sre Jan 09, 2008 6:12 pm
Moj svekar je skoro ceo život imao psorijazu. Prošle godine je počeo da koristi čaj od maslačka i neverovatno je da je sve nestalo. Od tada svakoga dana pije 2-3 šolje čaja i ništa se ne pojavljuje. Probajte možda će i vama koristiti .

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 12, 2008 5:28 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Uto Dec 18, 2007 12:18 pm
Za one koji znaju engleski, a i za one kojima neko to može da prevede, evo kompletan tekst o psorijazi iz brošure "Coplete Handbook of nature cure".

NATURE CURE
Psoriasis

Psoriasis is one of the most stubborn skin diseases. It is a chronic disease characterised by thick, red, silvery, scaled patches of skin. This disease affects both sexes equally and usually
first
appears at the age ranging from 15 to 30 years, although it may appear at any age. It is,
however, rare in infancy and old age. Psoriasis is not contagious.
Symptoms
Generally, the skin of the person suffering from psoriasis appears red and irritated and may be
covered with bright silvery scales. Sometimes there is also a little itching. Areas usually involved
are elbows, knees, the skin behind the ears, trunk and scalp. The disease may also affect the
underarm and genital areas. The lesions vary in size from minute papules only just visible, to
sheets covering large parts of the body. Quite often, they are discs from 1.5 cm. to several
centimeters in size. The lesions of psoriasis are always dry and rarely become infected.
Causes
The modern medical system has not been able to establish the exact cause of psoriasis. Recent
studies have shown that psoriasis involves an abnormality in the mechanism in which the skin
grows and replaces itself. This abnormality is related to the metabolism of amino-acids, the
protein chemicals which are nature’s basic building blocks for the reproduction of cell tissues.
Heredity also plays a role in the development of psoriasis as it tends to occur in families. About
30 per cent of the patients have a family history of the disease.
The factors that aggravate and precipitate the outbreak of psoriasis are injury to the skin in the
form of cuts, burns, minor abrasions, changes in the seasons, physical and emotional stress,
infections and use of certain medicines for the treatment of other diseases.
Treatment
Since psoriasis is a metabolic disease, a cleansing juice fast for about seven days is always
desirable in the beginning of the treatment. Carrots, beats, cucumbers and grapes may be used
for juices. Juices of citrus fruits should be avoided. The warm water enema should be used daily
to cleanse the bowels during the fast. After the juice fast, the patient should adopt the diet of
three basic food groups, namely (i) seeds, nuts and grains, (ii) vegetables and (iii) fruits, with
emphasis on raw seeds and nuts, especially seasame seeds, pumpkin seeds, sunflower seeds
and plenty of organically grown raw vegetables and fruits.
All animal fats, including milk, butter and eggs should be avoided. Refined or processed foods
and foods containing hydrogenated fats or white sugar, all condiments, tea and coffee, should
also be avoided. After noticeable improvement, goat’s milk, yogurt and home made cottage
cheese may be added to the diet. Juice fasts may be repeated after four weeks on diet.
Vitamin E therapy has been found effective in the treatment of psoriasis. The patient should use
this vitamin in therapeutic doses from 200 to 800 I.U. a day. It will help reduce itching and scabs.
Lecithin is considered a remarkable remedy for psoriasis. The patient may take six to nine
lecithin capsules a day - two or three capsules before or after each meal. In the form of granules,
it may be taken four tablespoonfuls daily for two months. It may thereafter be reduced to two
tablespoonfuls.
Too frequent baths should be avoided. Soap should not be used. Regular sea water baths and
application of sea water externally over the affected parts once a day are beneficial. The hot
Epsom salts bath has proved valuable in psoriasis. Three full baths should be taken weekly until
the trouble begins to subside. The number of baths thereafter may be reduced to two weekly
and finally to one. The affected areas should also be bathed twice in hot water containing Epsom
salt. After the bath a little olive oil may be applied. The skin should be kept absolutely clean by
daily dry friction or sponge.
Psoriasis

In many cases, psoriasis responds well to sunlight. The affected parts should be frequently
exposed to the sun. The daily use of a sunlamp or ultra-violet light are also beneficial.
Cabbage leaves have been successfully used in the form of compresses in the treatment of
psoriasis. The thickest and greenest outer leaves are most effective for use as compresses.
They should be thoroughly washed in warm water and dried with a towel. The leaves should be
made flat, soft and smooth by rolling them with a rolling pin after removing the thick veins. They
should be warmed and then applied smoothly to the affected part in an overlapping manner. A
pad of soft wooden cloth should be put over it. The whole compress should then be secured with
an elastic bandage.
The use of mud packs in the treatment of psoriasis has also been found highly beneficial. The
packs are made by mixing the clay with a little water and applying to the affected areas. After the
clay has dried, it is removed and fresh pack applied. Mud packs are eliminative in their action.
They absorb and remove the toxins from the deceased areas.
The patient should undertake plenty of regular exercise in fresh air, especially exposing the
affected parts, and deep breathing exercises. He should avoid all nervous tension and should

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 12, 2008 5:57 pm 
Sve navedeno se moze svesti na jednu rec: PUVA terapija. To je standard ali ako ljudima pomaze bilo sta od alternativne medicine, zasto ne....
Srecno!

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Jan 14, 2008 8:13 pm 
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 12:34 pm
Moj tata ima psorijazu koja u jednom trenutku dosla u veoma ozbiljnu fazu, cak je imao i upalu zglobova koja je posledica iste. Dobio je neki nov lek (u obliku injekcija) koji mu je predlozila profesorka na reumatoloskom institutu i sada je potpuno ok. Psorijaza se povukla , nema probleme sa zglobovima.
Cim saznam kako se zove - javljam.
poz

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Jan 14, 2008 8:18 pm 
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 12:34 pm
Inace - puva terapija je veoma pomogla mojoj baki i tetki koje takodje imaju psorijazu, ali u nekom jednostavnijem obliku. Tokom godine idu na puva terapiju, a leti provode dosta dana na moru i skoro da nemaju problema!

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pet Jan 18, 2008 9:02 pm 
Kada javite o kom leku je rec, moci cu da vam dam konkretno misljenje. Ne znam zasto ali mi se "javlja" da je rec o kortikosteroidima?

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Sre Jan 30, 2008 8:18 pm 
Pridružio se: Sre Jan 30, 2008 8:03 pm
judith je napisao:
Moj tata ima psorijazu koja u jednom trenutku dosla u veoma ozbiljnu fazu, cak je imao i upalu zglobova koja je posledica iste. Dobio je neki nov lek (u obliku injekcija) koji mu je predlozila profesorka na reumatoloskom institutu i sada je potpuno ok. Psorijaza se povukla , nema probleme sa zglobovima.
Cim saznam kako se zove - javljam.
poz
pa posajli mi ime na taj lek.Hvala

Vrh

Tema posta:
PostPoslato: Pon Feb 11, 2008 2:22 am 
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 1:56 am
Zdravo svima. Ja imam psoriazu vec dve godine, a zadnjih devet meseci sam pocela da koristim neki melem, koji mi je jako pomogao. Imala sam rane po rukama, i na laktovima, posle 15 dana koriscenja tog melema prosle su mi sve te rane po rukama, a na laktovima ima jos "ostataka", ali se povlaci. Melem se zove IVINA MAST, http://www.ivinamast.co.yu/latin/index.htm
licno bih je preporucila! Nadam se da ce jos nekome pomoci ovaj melem kao sto je meni

Vrh

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 19 Posta ] 
Idi na stranicu   1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 2 sata