bebe preziveti i biti normalne?
Moderatori: moderato, admin, vlada99, Diabeta
bebe preziveti i biti normalne?
izvinite sto opet otvaram temu ali stvarno sam laik sto se tice diabetesa...
zanima me kad muskarac ima dijabetes kao onaj sto sam u predhodnoj temi napisala (smatram da nije pravi secer vec da je na nervnoj bazi cim on varira od 8-42, a pri tome je osoba stabilna, normalna , vozi auto i sl.) da li on moze da ima dete, tj da li ce to dete biti normalno bez bilo kakvih posledica?
s postovanjem i unapred zahvalna
zanima me kad muskarac ima dijabetes kao onaj sto sam u predhodnoj temi napisala (smatram da nije pravi secer vec da je na nervnoj bazi cim on varira od 8-42, a pri tome je osoba stabilna, normalna , vozi auto i sl.) da li on moze da ima dete, tj da li ce to dete biti normalno bez bilo kakvih posledica?
- mikalja
- Stalni član
- Pridružio se: Sre Jul 18, 2007 1:26 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Re: bebe preziveti i biti normalne?
NEMA pravog i ne pravog shecera.Shecer je jedan te isti samo su razlichiti UZROCI zbog chega je nastao ili ti posledica.Ima dodushe i onaj trenutni koi se dobije usled nekog stresa .Ali ne prolazi bash tako i nestaje kao senka.A pogotovu taaaaako visok shecer da nestane bez uzimanja inzulina ili terapije to nije normalno nikako .Chuj vozi auto?SA shecerom 42.Pa taj ce samo naprasno da ubije i sebe i po ulici ljude decu tztztz.Ne znam ali skeptichna sam u tom izlaganju i da prihvatim to kao za normalno .Ja jesam chula da moze da chovek dobije nagli skok shecera usled nekog stresa shto ti reche na nervnoj bazi ilidacaBL napisao:izvinite sto opet otvaram temu ali stvarno sam laik sto se tice diabetesa...

igra oslepit ce , i oticice mu ostali organi .To nije za chekanje nit za samoispitivanje .Sve naj bolje vam zelim caossss.

- mikalja
- Stalni član
P.S
Dok sam pisala post internet mi pobrljavio pa sam malo zbrljala