Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Problem sa testisima
PostPoslato: Pon Apr 16, 2012 12:18 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Apr 16, 2012 12:10 am
Postovi: 1
Problem je sledeci: desava mi se da mi se iznad testisa (ja mislim da je u pitanju semevod) napravi kao neka grudvica, kao da se semevod izuvija i skupi i boli me kad je tako, narocito kad hodam, i posle nekog vremena prodje samo od sebe. To mi se desava jednom u nedelju dana ili jednom u dve nedelje, mozda i malo redje, nisam bas vodio evidenciju. Inace to se desava sa levim testisom koji je manji od desnog i vise je podignut od desnog. I cini mi se kao da sam napipao da mi je na tom testisu semevod na jednom delu istanjen, kao kad nesto prikljesti neku zicu pa ostane udubljenje, ali mozda i malo umisljam jer sam se uplasio. Jel zna neko sta je u pitanju?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa testisima
PostPoslato: Pon Apr 16, 2012 5:35 am 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Ned Apr 08, 2012 1:50 am
Postovi: 76
ako zelis hitan odgovor na ovo delikatno pitanje postavi ga na * REKLAMA *.com dobices odgovor u roku od 24h


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem sa testisima
PostPoslato: Pon Apr 14, 2014 8:29 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Sep 26, 2011 11:56 pm
Postovi: 3
Problem je sledeci :Prije 5 dana pojavila mi se grudvica iznad levog testisa koja je prvog dana bila bolna ali nakon tri dana bol se drasticno namalila .Otisao sam lekaru internisti koji je napravio EHO testisa i ustanovio da nije nista strasno ali da treba da se leci .Sledeci dan posetio sam Urologa koji nakon pregleda je ustanovio da imam upalu prostate i da ta ista grudvica na testisu je uparavo zbog te upale .
Prepisani su mi Injekcije Amakacin 500mg 2x1 dnevno 5 dana , Amoksiklav tablete Hemoral Forte i Naklofen duo jos 10 dana nakon injekcije .
Zamolio bih nekog strucnog da mi kaze dali je zaista moguce zbog upale prostate da se stvori grudvica iznad testisa ili je u pitanju Varikokela.Inace sto se tice upale nisam imao nekih posebnih problema niti bolova u predelu prostate ali kad sam poceo sa injekcijama Amakacin posle trece Injekcije osecam tezinu i slabu bol koja vise smeta nego sto boli ispod testisa pa bih isto pitao dali je moguce da zbog terapije koju primam bol da se uvecala .Pozdrav .


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: