Meni je najfascinantnija od svega drskost sa kojom oglašivači nastupaju u, uglavnom, štampanim medijima. To što se Zeka prodao, nije čudno, svako ima cenu, ali oglas za Carnidix bukvalno vređa inteligenciju.
Zlatno pravilo: koristite Google. Na internetu se može naći detaljan opis skoro pa svakog preparata za regulisanje telesne težine. Sat vremena na internetu je svakako jeftinije od skoro 2 soma dinara koje ćete dati njima, a za uzvrat dobijete dijetetski zaslađivač sa L-karnitinom.
A sad na scenu stupa Google, koji će vam dati pregršt linkova ka ispitivanjima koja su dokazala da L-karnitin vrlo vrlo VRLO malo pomaže prilikom skidanja kilograma. Štaviše, grupa koja je uzimala suplement sa L-karnitinom u poređenju sa onom kojoj je davan placebo, nije zabeležila veći gubitak kilograma od kontrolne. Istina, postoje neke studije koje su dokazale da L-karnitin može da bude koristan u terapiji Alchajmera, ali da se ne lažemo: od njega nećete izgubiti težinu. Možda vam pripomogne, ali tek ako vi povedete računa o ishrani.
Na kraju, još jedan malecki osvrt na Carnidix... u Češkoj (a možda i Poljska, nisam sigurna), pre nekih godinu i po, takođe je u medijima predstavljen "revolucionarni" Carnidix. I reklamiralo ga je jedno javno lice, baš kao i Zeka kod nas. I naravno, efekti su bili isti. Nikakvi.
Ah, da, još jedna stvar... Znate ono: "satisfaction guarantee", tipa, "ako ne budete zadovoljni, vratite nam otvoreno pakovanje, a mi ćemo vama novac"... koliko je od vas, koji ste skupo platili zaslađivač, a niste zadovoljni, zatražili refundaciju? Kada bi to svi radili, sigurna sam da te hijene koje ga prodaju ne bi imale ni prebjene pare da plate prilično skupoceno oglašavanje u novinama.
Još jednom pominjem, pre nego što puknete silnu lovu na "šarene pilule", raspitajte se!
