Prosle godine u martu mjesecu majka je dobila iznenadni i snazan bol u desnoj nozi, kad smo se javili doktoru on je bez snimanja konstatovao da se radi o mozdanom udaru!?Bila je u bolnici nekih 15-tak dana, da bi je na kraju odpustili kuci sa istom dijagnozom :S , ali bol u nozi se nastavio...
U toku boravka u bolnici usljed pucanja krvnih sudova na rukama pokusali su da joj daju terapiju u venski sistem nogu i tu je sve pocelo... Ta "ranica" od igle se toliko prosirila da je bila velicine oraha! To je potrajalo nekih 1-1,5 mjeseci. Da bi tek poslije toga trazili dalja snimanja i utvrdilo se da ima arterijsku trombozu desne noge!!!!! Od te "ranice" je nastala gangrena i noga joj je amputirana u julu mjesecu! Tad su joj radjena dalja snimanja i utvrdjeno je da ima arterijsku trombozu i lijeve noge ali da "premosnica" (ja sam laik pa ne znam medicinske izraze)moze rijesiti taj problem! Operisana je 08.02.2012 i operacija je po rijecima doktora uspjela...toplota u nogu (konkretnije u stopalo) se vratila, a operacija je radjena u preponskom i butnom dijelu lijeve noge. Oporavak je tekao, malo je reci, O D L I C N O !!!!
Da bi u nedelju 12.02.2012 dobila nagle bolove u stomaku (trbuhu) a zalila se da je najjaci bol u predjelu pupka. Tad je dr. odmah rekao da se radi o infarktu crijeva, ali nacelnik bolnice se nije slagao sa njim pa je operacija odgadjana sve do juce 14.02.2012 kad su je hitno stavili na sto i ispostavilo se da u stvari se i radi o infarktu crijeva

Odstranjeno joj je oko 4,5 metara tankog i dio debelog crijeva, po doktorovim rijecima ostalo je najvise oko 70 cm tankog crijeva jer je rekao da je sve ostalo bilo bolesno i da su morali tako da urade...