Zilbertov Sindrom (POMOC)
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99
Zilbertov Sindrom (POMOC)
Pozdrav svima, treba mi pomoc oko ovog pitanja. Otvorio sam temu pre nekog vremena "Problem sa zelucem i zamucenost vida.." ali se ispostavilo da svi simptomi toga su vezani za zilbertov sindrom i da moram da naucim da ga kontrolisem. Treba mi pomoc nekog iskusnog sa istim Sindromom jer ko nema isti ne moze mi pomoci jer ne zna simptome i kako ih kontrolisati i samo moze nagadjati i to mi pravo da vam kazem nije od pomoci. presam sam gomilu sajtova i svi su preporucivali adekvatnu ishranu po krvnoj grupi, izbegavanje psihickog i fizickog zamora.. Sto se tice ta dva zadnja to mogu da zaboravim jer sam student i bavim se jos nekim poslovima pored faksa i psihicki zamor mi ne gine, a fizicki isto jer sam mrsav pa probam da se malo dovedem u red, takodje imam blago krivu kicmu i radim vezbe da je ispravim, ali posle nekih vezbi osecam simptome kao malaksanje, vrtoglavicu, gubitak koncentracije, naduvetost stomaka.. Trebam zakazati kod nutricioniste ovih dana kada stignem od obaveza da mi kaze koja je hrana prohvatljiva za ovo stanje, ali me najvise interesuju misljenja i iskustva nekog ko je iskusan u ovome..
Re: Zilbertov Sindrom (POMOC)
Пошто не одговараш на другој теми, овде ћу да те подсетим да баталиш вишесатно играње игрица. Имаш криву кичму, мршав си, имаш вртоглавицу и шта си још набројао. Шта треба да те задеси у животу да би почео здраво да живиш? Само ти слушај неке паткове и играј игрице, па ћеш да постанеш веома интелигентан.
A zašto ti imas Aco potrebu da čoveku upropastiš temu, nije dosta što si lupetao na prethodnoj temi nego i sad kad je postavio konkretno pitanje opet voziš neku svoju priču, očigledno imas psihijatrijskih problema i ne možeš da se iskontrolišeš, pritom imaš i 120kg, šta treba tebe da zadesi da bi potražio stručnu pomoć?! Pitanje je retoričko, izvinjavam se autoru teme.