ZANIMA ME TESTIRANJE NA POLNO PRENOSIVE BOLESTI

Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.

Moderatori: moderato, admin, vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA

Odgovori
fiat
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pet Avg 04, 2006 1:38 am

ZANIMA ME TESTIRANJE NA POLNO PRENOSIVE BOLESTI

Post od fiat »

gde moze besplatno da se uradi anonimno testiranje na hiv i druge polno prenosive bolesti u beogradu , gde je najpouzdanije , i da me niko nista ne ispituje ako moze, pozdrav
Ksenija72
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Ned Feb 25, 2007 3:28 pm

Post od Ksenija72 »

U Zavodu za zaštitu zdravlja u 29.novembru.
Korisnikov avatar
minjab
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Čet Mar 16, 2006 12:33 am
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Post od minjab »

Za HIV sam čula da studentska poliklinika ima s'vremena na vreme uveče testiranje ,oni to valjda najave.I ,da ,besplatno je.
majja
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Čet Jan 26, 2006 10:57 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Re: ZANIMA ME TESTIRANJE NA POLNO PRENOSIVE BOLESTI

Post od majja »

fiat napisao:gde moze besplatno da se uradi anonimno testiranje na hiv i druge polno prenosive bolesti u beogradu , gde je najpouzdanije , i da me niko nista ne ispituje ako moze, pozdrav
Besplatno testiranje na HIV mozes da uradis svakog radnog dana u Studentskoj poliklinici, u Ul. Proleterskih brigada (ubi me sad ako mogu da se setim koji joj je novi naziv :-? ). U koliko dodjes tamo do 9 (ili mozda cak 10) sati ujutru, rezultati su gotovi istog dana posle 15.00, a ako dodjes nakon tog vremena, onda budu gotovi sutradan.