Viroza ili?

Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.

Moderatori: moderato, admin, vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA

Odgovori
betty_20
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pon Sep 06, 2010 10:35 pm

Viroza ili?

Post od betty_20 »

Pozdrav svima!
Prije 3 dana sam dobila temperaturu. Nije bila visoka, do 37,8 se kretala. Drugi dan glavobolja i to pretezno kada sagnem glavu prema naprije i sam gornji dio glave, te oko usiju (posebice desno s kojim imam problema) . Imala sam probadanje u tom desnom uhu. Jaki kasalj. Temperatura se kretala do 38,2. S tim da stalno varira, recimo u 20:00 sati je bila 37,5. u 20:30 je bila 38, da bi se oko 21:00 spustila na 37,2 i tako cijeli dan. Jutros nakon budenja nisam imala povisenu temperaturu (oko 36,5 je bila) i oko 16:00 se opet povisila na 38, a kasalj je postajao sve jaci. Posto sam student i nalazim se 200 km udaljeno od kuce otisla sam na Hitnu pomoc. Smatram da je pristup dr bio jako neoziljan. Spomenula sam kasalj, bol u uhu (inace imam problema sa centrom za ravnotezu cim me zaboli to desno uho), glavobolju, iskasljavanje sluzi, malo sam i povratila od kaslja, bole mi svi misici u stomaku i prsima valjda od kasljanja, mucninu (imam GERB pa mislim da je od toga), a ona me samo preslusala. Uho nije uopce gledala. Rekla mi je samo da je grlo blago crveno i otpilila me van za doslovno 2 minute. Prepisala mi je Silapen. Pila sam ga prije mjesec dana zbog upale zubnog mesa i nije mi najbolje legao. Rekla sam to dr na hitnoj koja je rekla da ju to ne zanima i da je ona prepisala svoje :x E sada, simptomi su jos pristuni (temp do 38,2 ; jak kasalj i tjeranje na povracanje prilikom kasljanja, bol u celu - imala sam zbog rinitisa sinusitis proljetos). E sada, moje pitanje je da li ovo sve lici vise na kakvu virozu ili na neku bakterijsku infekciju prema simptomima? Znam da nije pametn