Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.
Pre 3,5 nedelje mi je urađen abortus, imala sam menstruaciju posle toga. Pre 2 dana sam opet dobila, međutim, osecam otkucaje srca u stomaku pa se bojim da nisam posle abortusa i dalje trudna, a na kontroli posle abortusa jos uvek nisam bila...
Molim vas, ako se neko razume, volela bih da cujem savet...
Ja sam laik al dok ne stigne neko strucniji... Mislim da nemas razloga za brigu da si jos uvek trudna. Ako ti je radjen abortus, cak i da nije sve ocisceno nema sanse da je plod ostao ziv i da cujes otkucaje srca. Verovatno osecas svoje otkucaje u stomaku, desava se.
Mislim da otkucaje kod tako malog ploda nema sanse da mozes da osetis. A pogotovo sto je radjen abortus. Ja povremeno osecam to pulsiranje u stomaku a nisam trudna. Tako da mislim da razloga za brigu nemas!
mamacita napisao:gde mozes biti trudna kada ti je uradjen abortus,zaboga zeno???
Citala sam na nekim internet stranicama da se moze desiti i to, ukoliko je plod bio mladji od 6 nedelja kada je abortus uradjen, mada su to izuzetno retki slucajevi...
[quote="Karenjina"][quote="mamacita"]gde mozes biti trudna kada ti je uradjen abortus,zaboga zeno??? [/quote]
Citala sam na nekim internet stranicama da se moze desiti i to, ukoliko je plod bio mladji od 6 nedelja kada je abortus uradjen, mada su to izuzetno retki slucajevi...[/quote]
Mojoj najboljoj drugarici se bas to desilo. Vrlo traumaticno iskustvo. Pri tom je ona vec duboko zalila sto je to uradila, pa kada je morala jos jednom na reviziju bila je potpuno utucena. Ali ono sto sa sigurnoscu mog da kazem je da ona nije osecala nikakve otkucaje srca. Ja ih licno nisam osecala ni kada je beba bila u 9 mesecu. Bebu da se pomera da - ali bas otkucaje njenog srca ne, sem na CTG aparatu.
ontario napisao:Da....sve ce to proci.
Bitno je da ne krvaris puno.
poz