Pozdrav,
Već četiri meseca imam ovaj problem, a nemam ideju šta bi to moglo da bude. Dakle, dešava mi se otprilike jednom nedeljno da me neki mišić ili tetiva na ruci zaboli (npr. mišić zadužen za pokretanje kažiprsta i srednjeg prsta). Kako počne bol tako se pojavi jedva primetan otok i blaga temperatura (nikad viša od 38), a već sledećeg dana temperatura prestaje, bol se znatno smanji a na mestu bola se pojavi crvenilo. Trećeg dana bola više nema, tok se smanjio a crvenilo se polako povlači (crvenilo nekad traje i do tri četiri dana).
Problem je što je to sad postalo učestalo, pa mi se dešava i nekoliko puta nedeljno, a znatno mi otežava život (posao pre svega jer sam programer, a i teže vozim jer na posao idem kolima).
Čini mi se da vremenom ovaj problem postaje intenzivniji, a bol svaki put sve jači i jači. Dešava mi se nekad da zbog bola u ruci ne prospavam čitavu noć. Napominjem da nije u pitanju upala zglobova jer se po crvenilu gotovo može ocrtati mišić koji je pod upalom (ja pretpostavljam da je upala, ne znam šta je).
Da li neko ima ideju šta bi ovo moglo da bude?
Ukoliko bi vam bilo lakše da dijagnostikujete, mogu da dodam i slike da vidite o kakvoj se upali radi.
Hvala unapred na odgovorima,
Miroslav
Čudne "upale" mišića ...
Moderatori: moderato, admin, vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA
-
- Novi član
- Pridružio se: Uto Apr 10, 2012 11:22 am
Re: Čudne "upale" mišića ...
Nije valjda da nisi otisao uopste kod lekara a imas takve probleme---ko ce bolje od lekara da ti kaze ovde---
mislim da se neodgovorno odnosis prema sebi-svom zdravlju------
mislim da se neodgovorno odnosis prema sebi-svom zdravlju------
-
- Novi član
- Pridružio se: Uto Apr 10, 2012 11:22 am
Hvala na "savetu" i "odgovoru".
Problem je što se u mom gradu dolazak kod lekara opšte prakse zakazuje dan ranije, a i kod specijaliste dan ranije (sa uputom). Već dva puta sam dobio uput, ali dok dođem kod specijaliste nema otoka, nema bola.