Strah -aneksioznostu
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99
Strah -aneksioznostu
Pozdrav svima . NaIme , javljam se jer imam jedan probelm ... Malo cu duze pisati pa ako neko moze da mi pomogne ko je neko imao ovakav problem nek mi pise . Pre 5 dana sanjala sam neki ruzan san koji nije toliko strasan al me je uznemirio ( sanjala sam kako mi je profesor upisao ocenu I kao treba da mi ispravi ocenu od nas 150 sa smera al to nije nikakav strasan san , vec on me je uzbudio zBog toga sto je nesto pocelo da mi prolazi kroz glavu dok se jos nisam rasanila na foru kko ce profesor od nas 150 da nadje bas moj index totalna glupost ) I ja zaboravila na taj san I setim se tog sna posle tri dana I bezveze ispricam majci I setim se jos jednog detalja sto me je pre jedno 10 godina kad sam bila mala I imala oko 10 godina koji ne je mucio . Tad sam ili sanjala nesto ili me nesto uplasilo ne mogu da ssesetim sta je to . Pre 10 godina znam sa sam pokusavala dve godine sa se setim sta je to I kad pocne to da mi nadire u mozak malo krenem da se secam sta je to I pocne ddame boli glava imam neki cudam osecaj u glavi I prestane I nikko nisam mogla da se setim . I posle toga osam godima nisam mislila na to . Da bi ja to ve ispricala mojoj majci pre neko vece I jos se smejala zbog takvih gluposti I nakon toga otisla u krevet I legla I od jednom pocne da mi lupa srce , da se tresemm da mi bude muka I pocnu da mi nadolaze lose misli neke ( a te misli su poput : npr treba da resim neki problem I kao da taj problem ima 1000 stavki od koje treba jjednuda izvucem ) cista glupost koja me muci u glavi I stvara nervozu I onda se uplasim da ne poludim placem nije mi dobro I ne mogu da jedem vec drugi dan .. na silu teram sebe da jedem . Da li je neko imao ovakav problem , ako jeste nek mi da neki savet osecam da cu skrenuti bojim se ..
- aaaca
- Stalni član
- Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9
- Kontakt:
Re: Strah -aneksioznostu