PROF. DR SVETLANA VUJOVIĆ

Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.

Moderatori: vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin

Odgovori
Orvel
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pon Sep 14, 2015 7:53 am
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9

PROF. DR SVETLANA VUJOVIĆ

Post od Orvel »

Citao sam intervju sa profesorkom Vujovic u Politici u kome ona kaze da joj nauka kaze da ce jednog dana nestati muski i zenski pol pa posto nemam gde da pitam za razlog a zanima me ta tema zamolio bih nekog medicinskog strucnjaka ovde da mi malo to objasni.Znam da je tema malo cudna ali sam zaista radoznao.Hvala unapred i pozdrav
nebojsa2805
Novi član
Novi član
Pridružio se: Čet Maj 07, 2015 5:16 pm

Re: PROF. DR SVETLANA VUJOVIĆ

Post od nebojsa2805 »

Nisam strucnjak ali sasvim je sigurno da ce nesto jednog dana da se desi nesto neocekivano zahvaljujuci naucnicima :roll: :roll: :roll:
Bg992
Stalni član
Stalni  član
Pridružio se: Ned Sep 21, 2014 9:24 pm

Post od Bg992 »

Pa ovaj sajt je totalna sprdnja :D
Orvel
Novi član
Novi član

Post od Orvel »

Ne vidim zasto je sprdnja,medicinsko je pitanje jer ovo tvrdi osoba koja je lekar pa sam pitao nekog lekara zasto i da li to moze da se spreci.Nemam specijalni razlog za pitanje samo sam radoznao tako da nema potrebe za podsmehom.
Bg992
Stalni član
Stalni  član

Post od Bg992 »