Da bi otisao na pregled u jednu ustanovu, koliko sam shvatio ono sto su mi rekli, da moram 3 uslova da ispunim: da imam bar 26 godina, da sam licni osiguranik, i da sam na birou.
Imam 26 godina, ali sam student, i osiguranje mi je preko oca.
Zanima me sta znaci ovo "da sam na birou" posto se nerazumem bas u te pojmove , i kako se postaje licni osiguranik ?
Da li bi npr ispunio gornje uslove da sam licni osiguranik i da sam nezaposlen (tj jel mogu uopste biti na birou a da nisam zaposlen) ?
hvala.
Pitanje u vezi zdravstvenog osiguranja
Moderatori: moderato, admin, vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA
Re: Pitanje u vezi zdravstvenog osiguranja
sa napunjenih 26 god. izgubili ste pravo osiguranja preko oca.....ostaje Vam mogucnost licnog osiguranja....da samostalno uplacujete iznos zdr. osiguranja, ili da se prijavite birou,pa dakle kao lice koje je nezaposleno, a trazi posao steknete pravo osiguranja....idite u Fond, ulica Nemanjina 30...
- tamaraft
- Stalni član
- Pridružio se: Uto Mar 25, 2008 1:32 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Dovoljno je da vam je knjizica overena od strane biroa, tj da u deu za osiguranej pise Buzet Srbije i primice vas na pregled!
Zdravlje je stanje potpunog telesnog (fizičkog), duševnog (psihičkog) i socijalnog blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti i iznemoglosti.
- peniko
- Aktivan član
- Pridružio se: Pet Jan 11, 2008 2:38 am
Imam i ja pitanje. Devojka je student, ima 27 i radi na crno, tj. prevodi za kes. Ona ne moze da se prijavi na biro, posto su joj svedocanstva o navrsenoj gimnaziji na fakultetu. Koje su njene opcije, tj. da li postoji mogucnost da sama uplacuje doprinos i bude osiguranik? Koliko kosta to zadovoljstvo?
Cogito ergo doleo....
- tamaraft
- Stalni član
Najlaksha varijanta je da uzme svedocanstvo bar srednje ili osnovne shkole na revers i da sa tim dokumentima ode na biro i prijavi se, tako ce imati osiguranje a nema placanja!
U protivnom ako sama uplacuje doprinose to je oko 16000 mesecno!