Pozdrav,
stara sam 22 godine, student, udata 3 ipo meseca. Imam redovne menstruacije oduvek. Skoro sam bila kod ginekologa i rekla mi je da imam uvecane folikule , rekla je da je to zbog stresa i nije mi nista prepisala. Nisam imala problema sa menstruacijom, osim toga sto u zadnje vreme ponekad u toku ovulacije osecam blagi pritisak u jajnicima. Doktorica mi je rekla da je to od promene sredine i svih ostalih faktora. Kad sam dosla kuci malo sam se zabrinula, jer znam da su policisticni jajnici sindrom koji imaju mnoge zene.
Nije mi nista prepisala, saom mi je rekla da se opustim, a za crvenilo na grlicu materice prepisala mi je vaginalete. Rekla je ako budem imala problema da zatrudnim da odem na stimulaciju ovulacije. Sta mi predlazete? Inace zivim zdravo, imam 1.79cm i 69kg, ne jedem masno ni slatko previse. Planiram da opet odem kod ginekologa, da cujem i drugo misljenje. Nemam akne, maljavost, ni jedan drugi simptom policisticnih jajnika. Takodje, u oktobru sam bila na ultrazvuku i tada je sve bilo u redu! Trenutno imam nezasticene odnose u cilju trudnoce.
Hvala na odgovoru!
Pitanje o policisticnim jajnicima
Moderatori: vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin
Re: Pitanje o policisticnim jajnicima
Mislim da nemas potrebe za brigom, ja imam policisticne jajnike... Nemam ni akne ni maljavost ni kojesta, ali imala sam cistu koja je pukla. To sam resila nekim tabletama sto mi je ginek preporucio i vaginaletama. S obzirom da nisam udata, preporucio mi je i kontracepc pilule, koje pijem upravo zbog sprecavanja pojava cisti i slicno... Ne brini ni za taj blagi pritisak u toku ovulacije, nije to nista strasno, cak je i normalno... kod nekih zena u toku ovulacije cak se pokazu blagi tragovi krvi, sto takodje nije neobicno...