Nesanca
Moderatori: vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Avg 10, 2009 12:18 am
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
- Kontakt:
Nesanca
Molim Vas da mi pomognete sto prje mozete jer vec skoro tri godine patim od nesanice, nista toplo mlijeko, nista odlasci u krevet u tacno vrijeme, nista biljni preparati, a i one koje mi prijateljice apotekarke vade iz kasa kada sam na kraju snaga vrijede kada popijem dvostruku ili trostruku dozu od dozvoljene i tada san traje 3-4 sata. Trenutno sam (sto se mog pisanja ,moze zakljuciti popila trl leksirijuma 6 mg, dva Renax-a i dva Flormidala (normalno ne na savjet moje prijateljice apotekarke) Preko dana vodim dosta intenzivan zivot, naucni sam radnik i profesor na fakultetu, cak sam redovno fizicki akativna , Ako ima ko kakvu ideju unaprijed se zahvaljujem.Maruska
Re: Nesanca
Prof. fizike pa da ne moze resiti problem
koji fakultet tj. univerzitet???
Najpre morate izmeniti navike: izbaciti neurostimulanse u toku dnenvnh aktivnosti (kafa, alkohol, cigarete, stres...). Koristite valerijansku tinkturu prema receptu, cajeve za umirenje, aroma terapiju (lavanda), jastuke od biljnih umetaka, toplu kupku, masazu, prostorija da je na 20-30C, nabavite kvalitetan jonizator/ozonizator...sklop delovanja je komplexan i potrebno je vreme da se hipotalamus vrati u normalno stanje a ne da i dalje ostane ekscitovan i onda kada treba da uspava veci deo mozga i organizma...

Najpre morate izmeniti navike: izbaciti neurostimulanse u toku dnenvnh aktivnosti (kafa, alkohol, cigarete, stres...). Koristite valerijansku tinkturu prema receptu, cajeve za umirenje, aroma terapiju (lavanda), jastuke od biljnih umetaka, toplu kupku, masazu, prostorija da je na 20-30C, nabavite kvalitetan jonizator/ozonizator...sklop delovanja je komplexan i potrebno je vreme da se hipotalamus vrati u normalno stanje a ne da i dalje ostane ekscitovan i onda kada treba da uspava veci deo mozga i organizma...