mucnina, ali od cega?

Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.

Moderatori: vlada99, mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin

Odgovori
bojance
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pon Mar 13, 2006 8:09 pm

mucnina, ali od cega?

Post od bojance »

U poslednjih 8 meseci, s vremena na vreme imam neopisive mucnine. Sve je pocelo proslog leta. Posto sam student, mislila sam da mi je muka od ucenja, pa sam napravila pauzu sto se tice knjige. Mucnine su trajale po par dana, nisam imala zelju za hranom, ali ni snage za redovne dnevne aktivnosti, tako da sam zivela samo za to da prezivim dan. Uhvatila me je i neka vrsta depresije, cesto sam plakala bez razloga. Nisam znala da li mi je muka od depresije ili me je spopala depresija zbog mucnine. Kod lekara sam otisla tek nakon 2 meseca i prepisao mi je beviplex tablete i oligovit. Stanje mi se ubrzo popravilo, prestala sam da placem, a i ucenje mi je krenulo. Rezultati ultrazvuka gornjeg abdomena su u redu. Vitamine i dalje pijem, ali i dalje mi se s vremena na vreme javljaju mucnine, a verujte nije od ucenja jer sam dobar student, treba uskoro da diplomiram, a u poslednje vreme sam polozila 2 teska ispita i nisam imala mucnine niti napade placa. Inace, jako pazim na ishranu- ne pijem gazirano, ne jedem nista zacinjeno, slatko-jednom mesecno, ne pusim ,a kafu sam svela na minimum. I pored svega, s vremena na vreme imam mucnine i podrigujem nakon svakog obroka ( a ranije nisam ).Posto me kod lekara ( a zivim u manjem mestu ) tretiraju kao studenta koji se frkise zbog faksa, pa ne zele da me salju na detaljnije analize, molim da me savetujete koje sve analize treba da obavim. Vec sam pomisljala na jetru, zuc, zeludac, hormone, stitnu zlezdu..., ali u te stvari se bas ne razumem.
Hvala unapred!
jecka80
Stalni član
Stalni  član
Pridružio se: Uto Mar 07, 2006 8:38 pm