Evo javljam se opet. Prethodna tema koju sam postavio je : gastroenteroloski problemi. Dijagnostikovan je colitis nonspecificata.
Isao sam kod jednog profesora gastroenterologa.
Rekao mi je da to ustvrai nije pravi kolitis vec IBS. (sindrom iritabilnog kolona) stvarno ne znam vise sta d aradim jer to je jedna od onih koliko ja vidim neizlijecivih ali bezopasnih bolesti koje se razlicito manifestuju kod razlicitih pacijenata sa nekim slicnim simptomoma. I nema pravog objasnjenja kako i zasto. Interesuje me sta da jedem i kako. molio bih za pomoc. Hvala
IBS (sindrom iritabilnog kolona)-Pomoć!
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99
IBS
Nazalost neke vece pomoci nema do paziti na ishranu. Postoje i lekovi koji ublazavaju teskoce ali neznam da li isti mogu da se kupe u Srbiji (na primer Zelmac)
Kod IBS se preporucije hrana sa puno fibera (raz,zob) i voce i povrce ali ne treba jesti prevelike kolicine recimo pasulja, graska jer isti izazivaju gasove.
- za dorucak obavezno razane/zobene/ovsene pahuljice
- ne koristiti mleko i mlecne proizvode (nekome pomogne)
- smanjiti upotrebu masnoca u ishrani
- smanjite stres
Nadam se da sam bar malo pomogla.
Kod IBS se preporucije hrana sa puno fibera (raz,zob) i voce i povrce ali ne treba jesti prevelike kolicine recimo pasulja, graska jer isti izazivaju gasove.
- za dorucak obavezno razane/zobene/ovsene pahuljice
- ne koristiti mleko i mlecne proizvode (nekome pomogne)
- smanjiti upotrebu masnoca u ishrani
- smanjite stres
Nadam se da sam bar malo pomogla.
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Maj 03, 2010 8:19 pm
Re: IBS (sindrom iritabilnog kolona)-Pomoć!
E ovako, ispricat cu i ja svoj problem kako bih pokusala rijesiti vase probleme