Pravo mesto za sva Vaša pitanja koja ne možete klasifikovati u neki od
podforuma. Pitajte sve što Vas zanima a odgovor će ponuditi stručni
saradnici ili korisnici foruma sa sličnim iskustvima.
Pre nedelju dana sam bio kod lekara i nađen mi je gastritis izazvan bakterijom Helicobacter pylori i dobio sam lekove koje sam popio. Danas sam ponovo bio i predložili su mi da ponovo odem na gastroskopiju da vide kakvo je trenutno stanje u želudcu i dvanaestopalačnom crevu. Do gastroskopije mi nisu dali nikakve lekove.
E sad, doktor mi je napisao dijagnozu koju ja ne mogu da razaznam. Ako neko ume da pročita, neka napiše na šta sumnja.
Mislim da tu ne pise gastritis, vec gastralgija, dakle prevod dijagnoze bi bio: "Bol u zelucu izazvan Helicobacterom". Takodje mislim da ce taj dodatni pregled reci da li se radilo o nekoj akutnoj upali sluznice zeluca ili o hronicnom procesu, ako se uopste radilo o gastritisu.
Ovo tumacenje prihvtatite s rezervom, jer sam ja tek student .
bumbar napisao:Mislim da tu ne pise gastritis, vec gastralgija, dakle prevod dijagnoze bi bio: "Bol u zelucu izazvan Helicobacterom". Takodje mislim da ce taj dodatni pregled reci da li se radilo o nekoj akutnoj upali sluznice zeluca ili o hronicnom procesu, ako se uopste radilo o gastritisu.
Ovo tumacenje prihvtatite s rezervom, jer sam ja tek student .
Pozdrav!
I meni se takođe čini da je gastralgija. Jeste gastritis i to hronični, jer to pokazuju analize krvi (preko granice su i rezultati za hroničnu i za akutnu upalu helikobakterom).
topola napisao:a koji su ti simptomi posto i se i mucim sa tim
Simptomi: Osećaj kiselosti u ustima, mučnina, bol u želudcu i dvanaestopalačnom crevu (i sa leve i sa desne strane od grudne kosti iznad pupka, kratkotrajni i slabi bolovi najčešće posle obroka), vraćanje želudačne kiseline (koje je kod mene u fazi smirivanja), opšti osećaj slabosti, brz osećaj sitosti i kod najmanjih obroka, nadutost stomaka i podrigivanje posle jela koje nekad traje i sat-dva.