Nikes diversifikation er relateret da firmaet bygger på eller måske udvider sin kerne oplevelse og ressourcer / evner til at skabe værdiansættelse. Også økonomier er rækkevidde indarbejdet. For eksempel, Cole Haan linje af luksus støvler og Bauer udnytte omkostningsbesparelser fra kapaciteter foruden kompetencer, som blev udviklet i en enkelt af sine virksomheder, Nike, og anvendes i de andre nike air force 1 low dame. Coleman forventer deling aktivitet inden enheder til at resultere i forhøjet strategisk konkurrenceevne og forbedret finansielle afkast, som de set. Desuden immaterielle ressourcer er svært for modstandere at efterligne og / eller genkende. Dette gør det muligt andre virksomheder få en fordel straks forhold konkurrenter.
Ifølge Hatfield, det var simpelthen forud for sin tid, både æstetisk samt teknisk. Teknologien og materialer til rådighed på det tidspunkt såsom synlige luft sål sektioner ikke var avanceret nok for at udføre den oprindelige vision, " sagde han. nu, teknologisk knowhow har fanget op med denne fantasifulde og forudseende vision, McMillan og Hatfield været ansat sammen om at producere Air yderste Zero En af de regionale reklamekampagner af nike air max zero danmark var til gør forfremmelser og reklamer baseret på de sportsgrene, der var populær i regionen ligesom Kina Nike overtog sportsaktiviteter af cricket at fremme brandet til det indiske marked; fordi indianerne er skøre for cricket.
Beslutningen om hvilken mærke og stil af sko at købe generelt afhænger af, hvad kunden kender forskellige sko. Træk fremme bruger branding og udbredt synlighed for at placere produktet i sind af potentielle kunder. Når det fremgår, at alle de forstår bruger produktet, kvaliteten og nyttevirkning af dette produkt er praktisk til dem. Træk marketing stykker en standard for mærket at gøre langsigtet kundeloyalitet i modsætning til koncentrere sig om én øjeblikkelig køb. billige nike air max, Reebok og andre manipulere pull markedsføring til at etablere mærkbar link mellem brandet og kunder.
Beslutningen om hvilken mærke
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99