alkoholizam
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Mar 12, 2012 2:11 am
alkoholizam
imam 22 godine, pijem od 15. nikada nisam smatrao da ima problem sa alkoholom, ali u poslednjij 6,7 meseci pijem 2 outa u 3 dana, znaci pijem sutra mamurluk pa sutra opet i sve tako u krug... Veliki sam pesimista inace, u lepoj sam vezi dobar student, malo problema u porodici naravno zbog alkohola, tj Oca koji pije. Imam skladan zivot koliko toliko, poslednja 2 meseca mi se desava da pijemo po 3,4 dana za redom. Imam mnogo teske mamurluke ne podnosim alkohol povraca mi se od svakog gutljaja ali sam nekako navikao i mamuran sam retko pio, ali sad je ocelo da se napijem kao skot i vec oko 8,9 zelim da pijem. nekako zelim zelim da budem pijan ne da pijem, mrzim da pijem samo volim da budem pijan... Ranije su mi se desavale crne rupe, da po 6,7 sati ne znam sta sam radio gde sam bio, sada ih nema... Zbunjen sam, znam da mi treba pomoc samo zelim da znam da li moja ljubav prema flasi nesto genetski ili jednostavno psihicki, zelim da budem normalan da popijem 2,3 puta u mesec dana... Znam da preterujem, al ja mrzim ukus alkohola, ali ne mogu da pobegnem od toga sto volim osecaj pijanstva... P.S. jos jedan problem npr popijem flasu zestokog pica i posle toga u sebe sipam sve zivo, sta god ima koliko god ima i gledao sam ljude kad preteraju povracaju padaju u nesvest, meni se to nikad nije desilo... Ja znam po 3 dana bez spavanja da pijem kad imam sredstava da ne spavam i uvek sam u tom istom stadijumu... Ako iko ima dobar savet, lecenje, pshijitar bilo sta moram da se ratosiljam alkohola, ne zelim da ga ostavim zauvek da ga vise nikad ne probam ali da smanjim u granicama normalne... Unapred hvala
Re: alkoholizam