Hemoterapija nedoumica

Diskusije o malignim oboljenjima ljudskog organizma. Pitanja i odgovori, saveti i mnoštvo iskustava osoba sa tumorskim promenama želudca, jetre, pankreasa, mozga, koštanog sistema, disajnih organa i dr.

Moderatori: vlada99, moderato

Odgovori
Dujmanl
Novi član
Novi član
Pridružio se: Uto Dec 06, 2016 4:07 pm

Hemoterapija nedoumica

Post od Dujmanl »

Zanima me vase misljenje sta bi vi uradili u mom slucaju..
Majka mi je operisala zlocudni tumor na plucima adenokarcinom diagnoza T1aN0M0.
Bio je velicine 1,5x2 cm. Odstranjen joj je 6 segment.(zadnji rezan na desnoj strani plucnog krila) Posle operacije i pataloskog nalaza bio sam sa profesorom sta je operisao i on mi je rekao da mojoj majci nije potrebna nikakav terapija da je tumor na vreme otkriven i da je u celosti odstranjen (kako je profesor rekao uhvatili smo ga). Kada smo bili na onkoloskoj komisiji (nije bila komisija samo je bio jedan doktor internista) koji je rekao da mojoj majci zbog preventive treba 4 ciklusa hemoterapije. Posle sam odmah nazvao profesora i pitao ga sta da radim on je potvrdio da mojoj majci nije potrebna nikakva terapija. bio sam u velikoj nedoumici sta da radim. Posto imam mogucnosti pa sam uzeo sve papire i snimke i odveo majku u inostranstvo na daljne ljecenje i savet. Bili smo u jednoj poznatoj bolnici u inostranstvu gde su je odmah primili i zakazali komisiju od 4 specijaliste oni su potvrdili da mojoj majci nije potrebna nikakva terapija. U medjuvremenu su joj napravili CT skener, PET skener,Bronhoskopija i punkcija pluca na mjestu gde je operisana. Svi nalazi su bili negativni. (dobri za nas) Za sada je majka dobro i nema nikakvih problema ali me stalno proganja misljenje interniste da su joj potrebne hemoterapije. To je moja prica... sta bi ste vi ucinili u mom slucaju..Dali bi ste pristali na hemoterapije ili ne.. Hvala..
marckoni
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Sre Jan 20, 2016 3:32 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9