Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: hepatitis C
PostPoslato: Pon Dec 15, 2008 2:37 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Jul 25, 2008 4:00 pm
Postovi: 91
molim vas mozete li mi reci da li se hepatitis Cdobija samo polno prenosivim putem ili vec kako ?kako neko moze da dobije hepatitis C ako nije imao polne kontakte nisakim sem sa jednom osobom ne pije ne pusi? ja sam laik pa mi je i pitanje verovatno glupo ali me zanima zasto samo pisu da se tako dobija ili preko igle kad izgleda nije tako pa vas molim da mi odgovorite da li je neko mogao i nekim drugim putem da dobije hepatitis C npr dali je to moglo da bude posledica nekada prelezane monoukleoze nekada neznam kad sigurno pre 20 godina sada u krvi stoji da je orgasnizam bio u kontaktu sa mononukleozom a ja se nesecam nekad bolesti nisu imale bas imena vec prehlada virus i to ti je. sad me jos zanima da li se i mononukleoza prenosi samo poljupcem kako je i zovu verenicka bolest ili se i ona moze dobiti u svakodnevnom kontaktu to pitam zbog dece i zbog toga sto neznam da li se ona moze ponovo sda aktivira kod nekog ko je nekad prelezo isad se ocitava u nekom igg .nadam se da nisam puno zamrsila i izvinjasvam se sto sam navela da ce biti jedno a zavrsilas sam sa dva pitanja hvala.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Dec 17, 2008 3:38 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Uto Apr 06, 2004 2:00 am
Postovi: 1003
Hepatitis C nema nikakve veze sa mononukleozom... o hepaititsu c mozete naci ovde dosta ako idete na Search i ukucate hepatitis C.

Meni je jasna vasa dilema - ali ono sto je kod hepat. C osnovno je da je tu najbitniji kontakt rana-rana (tj krv)!