Koksaki i VTO

Deo Foruma rezervisan za sva Vaša pitanja iz sfere interne medicine, kardiologije, kardiohirurgije. Postavite pitanja našim stručnim saradnicima i pratite najnovija dešavanja kada su u pitanju prevencija, dijagnostika i lečenje oboljenja kardio-vaskularnog sistema.

Moderatori: moderato, vlada99

Odgovori
Ivva
Novi član
Novi član
Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 10:07 am

Koksaki i VTO

Post od Ivva »

Pozdrav,
hitno mi treba savet. Koksaki virus sam dobila jos pre 15 godina. Sada imam 36. Imala sam neobicne napade u toku noci. Budio me osecaj da nemam vazduha. Srce mi je jako ubrzano radilo a sledilo je i grcenje svih misica tako da sam se tresla. I tako na smenu po 2-3 sata svake noci. Kada mi je postavljena dijagnoza koksakija bila sam i kod kardiologa i tamo je ustanovljen miokarditis. Tada sam srecom bila student pa sam odlezala 3-4 meseca i sve se zavrsilo bez nekih velikih posledica. Mada mi je jako dugo trebalo da se vratim u normalu. Od tada vodim racuna o imunitetu i kontrolisem nivo koksakija i odem na pregled kod kardiologa jednom godisnje. Sve je bilo u redu do nedavno. Naime sada sam u procesu za VTO. Primam suprefact svaki dan i pocela sam da osecam vrtoglavice, nedostatak daha i bolove u misicima. Objasnili su mi da je to normalno. Medjutim ja sam nocas imala napad kao pre 15 god. Nije trajao 2-3 sata nego pola sata ali je bio prilicno jak. Pitala sam u klinici da li ovi lekovi mogu da uticu na koksaki a oni su mi rekli da to nema nikakve veze, da kod nas 80% ljudi ima taj virus i nikom nije nista. Tu pricu su mi pricali i pre 15 god, jer meni koksaki nije bio strasno povisen, ali je meni bilo jako lose. E sad, mene interesuje sta mi vi savetujete da uradim? I ukoliko znate da li uz ovaj suprefact mogu da popijem bromazepam ili neki na biljnoj bazi, kada mi se pojave te tahikardije?
Unapred hvala
Korisnikov avatar
drbgd
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Sub Dec 01, 2007 11:38 am

Re: Koksaki i VTO

Post od drbgd »