Postoji li resenje za mog problema

Podforum o svim temama vezanim za zdravlje, prevenciju oboljenja i lečenje oboljenja ženskih polnih organa. Saznajte sve o ženskim polnim organima, anatomskim osobinama, fiziologiji i najčešćim patološkim stanjima.

Moderatori: vlada99, moderato, admin, dr Presetnik

Odgovori
muzicarka
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pon Jan 30, 2006 5:28 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Postoji li resenje za mog problema

Post od muzicarka »

Prvo da vas sve pozdravim.Vec sam pisala o svom problemu,ali nikad nisam davala dovoljno informacija.Evo sada da ispravim gresku.
Imam 29 godina,inace sam profesor klavira.
Prvu menstruaciju sam dobila sa 9 i po godina..Od pre 4 godine mi je menstruacija postala sve kraca i oskudnija i tada sam radila hormone i oni su mi svi bili na donjoj granici.Imala sam problema i sa kondilomima ,ali sam to davno sanirala.
Od pre 2 godine pokusavam da ostanem trudna ,ali ne ide.Pila sam Klomifen jedno 4 puta,ali nisam ostala trudna.
Radila sam i folikulometriju par puta i svaki put su mi rekli da je bilo ovulacije.
Sada idem u Visegradsku na ispitivanja.Radila sam HSG i ustanovili su da mi je desni jajovod zapusen,a levi prohodan.Sada mi je doktorka dala da uradim hormone,a posle da idem na laparoskopiju.
Sto se tice mog muza njegovi rezultati su svi uredu.
Doktorka mi je rekla da radim hormone 3. ,12. i 21.dana.Nalaze sam radila uZemunu u Belladonna laboratoriji.Evo nalaza sa referentnim vrednostima one su radene 3. dana ciklusa.
Estradiol 45,6 pg/ml 12-166(ovo su referentne vrednosti)
Progesteron 0,70 ng/ml 0,2-1,5(ovo su referentne vrednosti)
FSH 11,7 U/L 3,5-12,5(ovo su referentne vrednosti)
LH 4,6 U/L 2,4-12,6
Prolaktin 247,8 mU/L 127-637
Testosteron 1,0 nmol/L 0,22-2,9
Danas sam uzela rezultate koje sam dala 12.dana ciklusa i potpuno se izbezumila,evo i zasto
Estradiol 78,8 pg/ml 85-498(ovo su referentne vrednosti)
LH 12,1 U/L 14-95,6(ovo su referentne vrednosti)
Rezultate 21.dana tek treba da dam.