Jako cesta stolica i nemogucnost zadrzavanja iste...

Postavite pitanje, podelite iskustva, edukujte se ili informišite o svim oboljenjima gastrointestinalnog trakta. Oboljenja želudca, dvanaestopalačnog creva, tankog creva, debelog creva i rektuma.

Moderatori: moderato, vlada99

Odgovori
Opacak
Novi član
Novi član
Pridružio se: Sub Okt 06, 2018 6:36 am
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9

Jako cesta stolica i nemogucnost zadrzavanja iste...

Post od Opacak »

Lijep pozdrav, zanima me da li je neko vec imao slican problem te rijesenje istog.
znaci vec vise od godine dana imam cesto proljev, no to mi i nije tolko problem koliko jako jako cesta stolica koju ne mogu kontrolirat, npr. kad me potjera samo odjednom moram ici na wc u roku od 5-10 minuta, znaci ne mogu trpjet kao ostali ljudi, i to 4-5 puta na dan.
To me jako zicira jer sam student i ne mogu normalno na faks ni nigdje zbog tog. Ako je neko imao slican problem molim da se javi ...

Kod doktora sam naravno bio ne samo jednom,zivim u minhenu i sve pretrage sam ovdje radio, dva tri puta sam pravio kolkonoskopiju, analizu stolice, testove na alergiju i sve ostalo sto se moze napravit ali jednostavno ne mogu nista naci.
Korisnikov avatar
aaaca
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Kontakt:

Re: Jako cesta stolica i nemogucnost zadrzavanja iste...

Post od aaaca »

Да ли увек имаш пролив или се смењује са тврдом столицом?
Opacak
Novi član
Novi član
Pridružio se: Sub Okt 06, 2018 6:36 am

Post od Opacak »

nije uvijek proljev, cesto proljev a nekad i onako kako da kazem kašasto ...
Korisnikov avatar
aaaca
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Kontakt:

Post od aaaca »

Зар си и тамо лекари глупи?!

Пролив мора да се реши за неколико дана иначе лоше завршава. Имаш упалу скузокоже дебелог црева осим ако непрекидно не једеш неку нездраву храну која прави проблем цревима.