Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: ima li razloga za brigu ?
PostPoslato: Pet Maj 29, 2015 7:26 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pet Maj 29, 2015 7:11 pm
Postovi: 2
Mala konsultacija. Moja majka, koja je u 8-moj deceniji počela je da pije terapiju za srce od pre 6 meseci zbog povišenog pritiska i povremenih aritmija. Analiza krvi pre terapije pokazivala je uredan FT4 ft3 i TSH. Posle 3-4 mes koriscenja concor-a i amiodarona TSH je porastao na oko 9,4. Doktorka je iskljucila amiodaron i dala joj propafen. Skoro je uradila Hormone štitne : ft3 je 3,93, ft4 10,6, anti Tg 7,2 i Anti TPO 1,41 (po referentnim su ok). Medjutim TSH je i dalje povišen 10,1 !
Da li ima razloga za brigu oko štitne žleze i da li treba posetiti endokrinologa ili se fokusirati na kardiologa i terapiju ? Unapred hvala na savetu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ima li razloga za brigu ?
PostPoslato: Sub Maj 30, 2015 11:47 pm 
Korisnikov avatar OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Postovi: 9853
Није требала да почиње са тим терапијама када је већ толико деценија проживела здраво. Аритмије би регулисала већом дозом магнезијума, а повишен крвни притисак би јој се смирио када би се мање секирала или када би релаксирала рамени појас који јој је вероватно цео у грчу (зависно од узрока).

Вероватно је јод из амиодарона пореметио штитну жлезду, а сада је TSH повишен због ниског T4.

Ако су штитна жлезда и хипофиза биле у реду пре почетка терапије за срце, мислим да ендокринолог није потребан већ треба променити терапију. Пошто је терапија већ промењена вероватно само треба сачекати да се организам смири.

_________________
Имајте на уму да све савете користите на сопствену одговорност.
>
aa_aca, aa aca, aaaca


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ima li razloga za brigu ?
PostPoslato: Ned Maj 31, 2015 9:34 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pet Maj 29, 2015 7:11 pm
Postovi: 2
aaaca je napisao:
Није требала да почиње са тим терапијама када је већ толико деценија проживела здраво. Аритмије би регулисала већом дозом магнезијума, а повишен крвни притисак би јој се смирио када би се мање секирала или када би релаксирала рамени појас који јој је вероватно цео у грчу (зависно од узрока).


Skoro da sam i ja tako razmisljao da joj toliko terapije nije potrebno, narocito sto joj je se povisen pritisak javio u periodu jaceg stresa ciji je uzrok prosao. Hvala za izneto misljenje


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ima li razloga za brigu ?
PostPoslato: Ned Maj 31, 2015 6:19 pm 
Korisnikov avatar OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Postovi: 9853
Мислим да би било веома пожељно да постепено смањује лекове уз редовну контролу притиска.

_________________
Имајте на уму да све савете користите на сопствену одговорност.
>
aa_aca, aa aca, aaaca


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Izdvajamo za vas:


Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: