Povremeni suv kašalj

Postavite pitanja ili podeliti savete i iskustva o oboljenjima disajnih organa. Saznajte kako se astma, hronična opstruktivna bolest pluća, emfizem, tumori pluća, hronična ili akutna, bakterijska ili virusna upala pluća, preveniraju, dijagnostikuju i leče.

Moderatori: moderato, vlada99, Dr Branislav

Odgovori
Dtrifunovic
Novi član
Novi član
Pridružio se: Sub Jan 24, 2015 4:19 pm

Povremeni suv kašalj

Post od Dtrifunovic »

Imala sam virusni faringitis pre dva meseca. To je prošlo,medjutim bar jednom dnevno se suvo zakašljem.Nemam opštih simptoma niti lokalnih. Bila sam dva puta kod lekara,KKS uredna,jedino sta mi pada na pamet je alergija na nešto prašinu ili tako nešto. Idem u medicinsku srednju skolu,pitala sam i profesorku infektologa pre jedno pola meseca ona mi je rekla kao da mi je virus oštetio sluznicu i da me to iritira.Usput,kašljem iz traheje. Možda bih trebala da uradim rendgen,neki savet nesto... :roll:
Korisnikov avatar
aaaca
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9
Kontakt:

Re: Povremeni suv kašalj

Post od aaaca »

Испирај грло чајем од жалфије, бар двадесетак пута дневно.
Dtrifunovic
Novi član
Novi član

Post od Dtrifunovic »

Sad ni zalfija mi nece pomoci. Bas sam zaribala ili je influenca ili beta hemoliticki streptokok,cekam rezultate od brisa. Bas me nesto poteralo.. :lol:
jecainz
Novi član
Novi član
Pridružio se: Ned Feb 15, 2015 1:11 pm
Kontakt:

Post od jecainz »

Sta je na kraju bilo, imam slican problem pa me bas zanima?
Dtrifunovic
Novi član
Novi član

Post od Dtrifunovic »

jecainz napisao:Sta je na kraju bilo, imam slican problem pa me bas zanima?