Javljam se jer ne mogu da cutim posle svega sto sam procitala na ovom forumu...
Da se predstavim, ja sam studentkinja koja je odslusala petu godinu medicine na medicinskom fakultetu u Novom Sadu, ostala mi je jos sesta godina... Polozila sam niz predmeta koji su mi pruzili solidno znanje iz oblasti medicine. Kada citam sta sve u naslovu naveden clan pise po ovom forumu, dodje mi da placem! Gomila neutemeljenih recenica. Molim vas, ljudi, ne slusajte coveka koji nema apsolutno nikakve veze sa medicinom! Ako treba, citiracu delove teksta u kojima lupa gluposti, kad moram tako da kazem, i za svaki deo cu pruziti informacije koje govore koliko on covek pojma nema. Molim vas svim srcem da njegove savete ne shvatate ozbiljno, ukoliko imate neke tegobe, javite se vasem lekaru. Ne vidim nista lose u tome da neko posavetuje da treba zdravo ziveti, ali da daje sebi pravo da nagadja od cega je nastala bolest bez ikakvog medicinskog znanja je nesto sto bi zakonom trebalo zabraniti... U svim oblastima se javlja, pedijatriji, stomatologiji, onkologiji... Tuga! Jos jednom apelujem na sve korisnike ovog foruma da ono sto procitaju ovde uzmu sa velikom rezervom, za sve nedoumice, javite se vasem lekaru!
Read more: http://www.doktor.rs/forum/pitanja-odgo ... z2anbruYEV
Clan foruma aa_aca, alep clanovima!
Re: Clan foruma aa_aca, alep clanovima!
Некога сам баш много изнервирао. Нека, тако и треба. Охоли и надмени и треба да се нервирају.
Морао сам да потрошим нешто свога времена да мало проверим моје сумње у намере и аутентичност особе Bobilica која је отворила и ову и брдо истоветних тема.
Велики "стручњак" који зна да ја нисам у праву јер он управо завршава медицински факултет, до овога тренутка на овај форум је поставио укупно 42 поста: 32 поста за нападе на мене и слично, а преосталих 10 је потрошио на упућивање форумаша да иду код лекара. Баш се потрудио.
Да ли је у питању Бобилица или Бокили, баш и нема неке везе. Видим да се лепо слажу и допуњују.