Pitanje za stomatologa
-
- Novi član
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2005 10:55 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Pitanje za stomatologa
Da li bi mi neko mogao reci postoji li neka ordinacija koja bi pristala da uradi odredjenu intervenciju u totalnoj anesteziji? Imam hiperplastichni gingivitis i vilicu koja je bila premala za zube i pre nego shto su pochelu da rastu umnjaci, i stomatolog kod kog inacheche idem mi je rekao da moram da stavim fixnu protezu. Inache da ne zaboravim da naglasim da i ako sam student medicine umirem od straha i padam u nesvest kod zubara 

pa koleginice,to nije intervencija za totalnu anesteziju.i sama znas da totalna anestezija nije bas stvar za "zezanje" i nigde niko nece pristati da to radi u tot. anesteziji.
naravno ako imas bas tooooliki strah potrebno je uraditi premedikaciju (obichno beznodijazepiniama 1 sat pre inervencije) al sve to naravno u konsultaciji sa svojim stomatologom
naravno ako imas bas tooooliki strah potrebno je uraditi premedikaciju (obichno beznodijazepiniama 1 sat pre inervencije) al sve to naravno u konsultaciji sa svojim stomatologom

-
- Novi član
- Pridružio se: Pet Mar 10, 2006 11:16 am
-
- Stalni član
- Pridružio se: Čet Jan 26, 2006 10:57 pm
...i da dodam....ja sam susta suprotnost, sve bih uradila samo da NE primim anesteziju, i zivce vadim bez nje, i tolerisem je samo za vadjenje zuba...
, jer kad primim lokalnu, pocnem cela da se tresem i da mi iskacu strafte raznih boja pred ocima, pa se uspanicim....ma UZAS, dovodim zubare u neprijatnu situaciju-da me samaraju, ne bih li dosla k sebi, naravno svakog upozorim sta moze da se desi....
, pa tako zajednickim silama dolazimo do zeljenog cilja....bas smo mi pojedini pacijenti gnjavatori!!!!!! 

-
- Novi član
- Pridružio se: Pet Mar 10, 2006 11:16 am
-
- Aktivan član
- Pridružio se: Sub Jul 22, 2006 9:50 pm