Pitanje za stomatologa

Mesto za sva Vaša pitanja o zubima, oralnoj higijeni, prevenciji, negi zuba, desni i usne duplje. Prepoznavanje problema, dijagnostika i saveti o lečenju.

Moderatori: vlada99, moderato

Odgovori
Mira-84
Novi član
Novi član
Pridružio se: Ned Nov 20, 2005 10:55 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Pitanje za stomatologa

Post od Mira-84 »

Da li bi mi neko mogao reci postoji li neka ordinacija koja bi pristala da uradi odredjenu intervenciju u totalnoj anesteziji? Imam hiperplastichni gingivitis i vilicu koja je bila premala za zube i pre nego shto su pochelu da rastu umnjaci, i stomatolog kod kog inacheche idem mi je rekao da moram da stavim fixnu protezu. Inache da ne zaboravim da naglasim da i ako sam student medicine umirem od straha i padam u nesvest kod zubara :o
nickbgd
Novi član
Novi član
Pridružio se: Uto Jan 17, 2006 1:02 am

Post od nickbgd »

pa koleginice,to nije intervencija za totalnu anesteziju.i sama znas da totalna anestezija nije bas stvar za "zezanje" i nigde niko nece pristati da to radi u tot. anesteziji.
naravno ako imas bas tooooliki strah potrebno je uraditi premedikaciju (obichno beznodijazepiniama 1 sat pre inervencije) al sve to naravno u konsultaciji sa svojim stomatologom :)
magdalena radanovic
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pet Mar 10, 2006 11:16 am

Post od magdalena radanovic »

Da te utesim,ja sam stomatoloska sestra ,pa umirem od straha kod zubara
lena
majja
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Čet Jan 26, 2006 10:57 pm

Post od majja »

JA SAM PACIJENT, PA I JA UMIREM OD STRAHA KOD ZUBARA...... :oops:
majja
Stalni član
Stalni član
Pridružio se: Čet Jan 26, 2006 10:57 pm

Post od majja »