U svojim sam ranim 20tim, imam vec par godina problem sa hemoroidima, jer sam student a i u porodici su roditelji imali pa posle operacijom resili.
Zbog stidljivosti nisam isla kod lekara, sad zaista moram. Molim da mi odgovore oni koji znaju jer je zaista hitno, bol, krvarenje, iako sam popila 2 kutije Detralex500mg, koristila 20cepica fitohem, rezim ishrane ne moze bolji biti, zaista sve kuvano, sve po propisu za hemoroide, ali nikako da bol prodje a i oni da se smanje... (tokom 4g koristila sam razne masti, domace i strane, gelove, cepice, ali u poslednjih nedelja je nesnosno)...
Molim Vas pomozite mi, kome da se obratim, da li drzavno ili privatno, jel treba uput, koje su cene od prilike, i jos kad bi bilo doktora zenskog pola, mada ne verujem...
Unapred zahvalna
Srdacan pozdrav
p.s. izvinjavam se sto novu temu otvaram, ali zaista je hitno
HITNO, hitno!!! hemoroidi 2 ili 3 stepen, nesnosno
-
- Novi član
- Pridružio se: Uto Maj 11, 2010 5:30 pm
Re: HITNO, hitno!!! hemoroidi 2 ili 3 stepen, nesnosno
Idi u neku drzavnu ustanovu, sada svi to rutinski rade, da li si probala da pijes Phelbodiu, mislim da se tako zove, ja sam to pio u vojsci i resio probleme. Pozzz!
-
- Aktivan član
- Pridružio se: Čet Mar 09, 2006 12:21 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Ako si iz Bg-a idi na I hirursku i potrazi mladu doktorku hirurga Jelenu Petrovic.Mislim da se tako preziva.Radi sa doktorom Barisicem.On je docent i proktolog,dobar je,ali je meni za hemoroide II stepena rekao da uopste nicim ne mazem i nista ne stavljam,a ja isto imam bolove i pecenje,koji su se javili posle operacije zucne kese.
Meni se sat vremena posle uzimanja hrane,pojacaju ti bolovi i pecenje,a to je i do varenja.Mada imam i povecanu Kandidu u crevima koja stvara hemoroide izmedju ostalog.