Ovog meseca dajem hormone 3 i 21 dan.Treceg dana sam ih vec dala ,medutim danas sam ukapirala da mi 21 dan pada u nedelju.Mislim da laboratorije ne rade nedeljom te se zato pitam da li ce valjati da hormone dam dan ranije ili pak dan kasnije?
Uzgred ovo su moji nalazi 3.dana,pa me interesuje kakvi su.
Estradiol 45,6 pg/ml
Progesteron 0,70 ng/ml
FSH 11,7 U/L
LH 4,6 U/L
Prolaktin 247,8 mU/L
Testosteron 1,0 pmol/L
Inace imam 29 godina!
Savet molim
Moderatori: vlada99, moderato, admin, dr Presetnik
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Jan 30, 2006 5:28 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Savet molim
pozdrav
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Jan 30, 2006 5:28 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Imam 29 godina,inace sam profesor klavira.
Pre 5 godina sam imala problema sa kondilomima i ranicom na grlicu ali sam to jos tada sanirala.Od pre 4 godine mi je menstruacija postala sve kraca i oskudnija i tada sam radila hormone i oni su mi svi bili na donjoj granici.
Od pre 2 godine pokusavam da ostanem trudna ,ali ne ide.Pila sam Klomifen jedno 4 puta,ali nisam ostala trudna.Sada idem u Visegradsku na ispitivanja.Radila sam HSG i ustanovili su da mi je desni jajovod zapusen,a levi prohodan.Sada mi je doktorka dala da uradim hormone,a posle da idem na laparoskopiju.
Sto se tice sadasnjih nalaza hormonakoje sam vam napisala,njih sam radila u Yemunu u Belladonna laboratoriji.Evo nalaza sa referentnih vrednostima koje ste trazili
Estradiol 45,6 pg/ml 12-166
Progesteron 0,70 ng/ml 0,2-1,5
FSH 11,7 U/L 3,5-12,5
LH 4,6 U/L 2,4-12,6
Prolaktin 247,8 mU/L 127-637
Testosteron 1,0 nmol/L 0,22-2,9
Ove sam analize radila 3.dana ciklusa.
Nadam se da sam vam sada dala sve potrebne informacije.Izvinjavam se za prosli put!!!
HVALA na razumevanju!!!
Pre 5 godina sam imala problema sa kondilomima i ranicom na grlicu ali sam to jos tada sanirala.Od pre 4 godine mi je menstruacija postala sve kraca i oskudnija i tada sam radila hormone i oni su mi svi bili na donjoj granici.