Odnos lekara prema defektolozima

Sve stručne diskusije koje ne pripadaju postojećim forumima. Forum je namenjen razmeni iskustava medicinskih stručnjaka. Nije namenjen za pitanja pacijenata.

Moderatori: moderato, vlada99

Odgovori
Korisnikov avatar
Student_oligofrenolog
Novi član
Novi član
Pridružio se: Pon Jun 30, 2008 7:16 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Odnos lekara prema defektolozima

Post od Student_oligofrenolog »

Pozdrav!
Studentkinja sam druge godine defektologije i dosta sam se naslusala prica o tome kako defektolozi koji rade u klinickim uslovima imaju jako los polozaj, jer ih lekari smatraju "levim smetalima". Ove price sam cula od profesora sam mog fakulteta.
Zelela bih da cujem misljenja drugih, dakle da li ste vi to primetili, da li je to zato sto se defektolozi "namecu" ili zato sto lekarima njihovi tretmani deluju nevazno? Zasto sve cesce cujem da su defektolozi neravnopravni clanovi strucnog tima? Nisam imala prilike jos da radim negde, pa me zanima kakva je situacija zaista...
Pozdrav svim ljudima dobre volje i sve najbolje vam zelim u Novoj godini!
Whenever you say "retard" someone with disabilities hurts.
mislimsvojimmozgom
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Pet Dec 26, 2008 8:42 am

TVOJ PROFА ...

Post od mislimsvojimmozgom »

Draga studentkinjo,
to uopste nije tacno(izvinjavam se jer je rec o tvom profesoru koji se izgleda , nije , mnogo bavio praksom vec knjigama ).
Recimo ( a nije) sve da je tako kakav mu je poriv da Vam to prica umesto da Vas ohrabruje da zavrsite studije nakon cega dobivate bas lep naziv strucnjaka -defektologa.
Ovo negiram jer znam da su defektolozi, psiholozi ...dragocen deo tima , posebno u ustanovama koje lece malignome- za psiholosku potporu obolelim nad cijim glavama (sama dijagnoza malignog oboljenja ) visi kao Damaklov mac.