Videh da je neuropsihijatrija zatvorena, a ovo moje pitanje je pre svega za nju vezano. No nije na odmet da je postavim ovde, jer donekle ima veze i sa stomatologijom. Naravno, interesuju me i vasa iskustva.
Tacnije, procitao sam da oko 2% svetske populacije ima halitofobiju, strah od sopstvenog neprijatnog zadaha. Zato me cudi zasto toliko malo podataka na netu ima o tom problemu. Sebe mogu definisati kao jednu od osoba koja je duboko zagazila u tu fobiju, mada, jedna od specificnosti fobije je opsesivno kompulsivni poremecaj (koji se manifestuje nebrojanim pranjem zuba u toku dana), a ja, iako sam laik, verujem da nemam bilo kakav opsesivno kompulsivni poremecaj.
Na engleskim sajtovima nalazio sam ispovesti ljudi koji su imali problema sa njom. U onim najekstremnijim slucajevima, koji vecini ljudi deluje kao zanimljivost, uspevao sam da do kraja identifikujem sebe. Naime, ja sam jedan od onih koji su totalno opsednuti svojim (za)dahom. Zadnjih 9-10 godina nisam izasao iz kuce, a da nemam zvakacu gumu u ustima. Sve se to odrazilo na moj socijalni zivot, pa mi je veoma tesko da ostvarim vezu duzu od tri meseca, ne zato sto je nekome smetao moj zadah (na to mi se devojke nisu zalile, a i kako ce kada uglavnom imam zvaku), vec zato sto ne mogu da podnosim bilo koga konstantno u mojoj blizini, te se zato cudno ponasam, sto postaje upadljivo ukoliko ste duze u mom prisustvu. Isto tako, nikada se ne bih prihvatio alkohola u drustvu ukoliko znam da nemam bar nekoliko zvaka u svom dzepu.