Marija Montesori

Diskusije o razvoju dece, zdravlju i najčešćim dečijim bolestima, prevenciji i lečenju dečijih oboljenja. Sve na jednom mestu što Vam može zatrebati ukoliko imate pitanje o dečijoj anatomini, fiziologiji ili patologiji.

Moderatori: ModeratA, moderato, vlada99

Odgovori
D.J.
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Pet Apr 14, 2006 2:13 pm

Marija Montesori

Post od D.J. »

Da li je neko vodio dete u obdanista kod nas koja su po programu Marije Montesori? Necu da imenujem koja su zbog reklame, ali me zanima da li je zaista original program i da li su vaspitaci zavrsili bas taj kurs.
Moj bebac je jos mali, ali moram da se raspitam na vreme.

Hvala i pozdrav
unka
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Sre Okt 22, 2008 4:47 pm

Post od unka »

Bila sam student Vise vaspitacke i profesor Pedagogije nam je govorio za odredjene vrtice koje rade bas po takvom programu. Za vaspitace ne mogu sigurno da tvrdim. Mislim da se moze otici u posetu i videti kako se radi u takvim vrticima.
luka_0407
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Pet Maj 09, 2008 10:49 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5

Post od luka_0407 »

Unka,mozete li mi opisati taj program,da li se odnosi samo na vaspitne grupe ili i na jaslene,po cemu je znacajan..ako vam nije tesko sve sto znate o tom metodu
Kad te zovem, čuj me, Bože, pravdo moja! u tjeskobi daj mi prostor; smiluj se na me i usliši molitvu moju.
unka
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Sre Okt 22, 2008 4:47 pm

Post od unka »

Pokusacu da se raspitam nismo na Visoj puno ucili o tom programu koliko se secam. Visu sam odavno zavrsila, ali ne radim u toj struci nazalost nemam vezu za zaposlenje tako da sam izasla iz toga poprilicno. Otprilike deca se podsticu na kreativno stvaralastvo mislim da je bilo cak u pitanju u negovanje biljaka, spremanje zimnice i jos sigurno mnogo toga.
D.J.
Aktivan član
Aktivan član

Post od D.J. »

Ovako: