Studiram u Novom Sadu, imam 21 godinu, prvo sam se obratio studentskoj klinici...
10-14.06. povremene glavobolje, malaksalost.... ispiti, jos po neki problemi, uglavnom stresno.
15-16.06. glavobolja, se nastavlja opsta malaksalost, blaga mucnina ali samo blaga, temperatura 37.2, i sto me najvise zabrinjava "gubitak ravnoteze" ja bih to vise opisao kao osecaj "pijanstva" pri hodanju i neravnotezu pri trzajima glava(vrata). Ali ne vrte se zgrade oko mene. Znaci nikad se ne pojavljuje u mirovanju...
17. Doktor opste prakse: preporuka piti dosta vode, mirovati,blaga ishrana voce povrce, vitamin c+febricet+cliacil(za blazu upalu grla)
18. Simptomi isti, temperatura do 38
19.Kontrola: bris grla + da izvadim osnovne nalaze krvi i mokrace
20. Simptomi isti, i dalje neravnoteza pri hodanju, zanosenje
21. Kontrola: nalazi krvi mokrace skroz uredu, bris uredu, temperatura uredu, bez glavobolja ali i dalje neravnoteza... --->> uput ORL doktoru
22. ORL doktor> bez jasne dijagnoze, preporuka mirovanje do 30.06. A onda tek eventualno zakazivanje pregleda oko uha, i eventualno zakazivanje za neurologa za kog bi dosao na red za 20-25 dana zbog zakazivanja, i eventualno ortopeda na pregled.
Lekovi: Urutal 2x1, beviplex 2x1, nastaviti cliacil
23. Povratak kuci, odlazak iz Novog Sada, zbog boljih uslova- bolja klima, hrana,-- osecam blaze olaksanje, manja malaksalost ali neravnoteza i dalje stoji i pocinje povremeno zujanje u u levom uvetu pri jacim zvucima...
24.Poseta drugog ORL doktora, povremeno zujanje postoji, doktor ukazuje mogucnost neke virusne infekcije, preporucuje pregled neurologa i eventualnu magnetnu rezonancu mozga...
------Isti dan neurolog posle nekih testova na licu mesta slicnih kao i kod ORL doktora i jos par novih testova na licu mesta konstatuje da se ta neravnoteza povlaci(iako ja ne bih mogao reci da je tako), i daje mi da radim pregled ocnog dna i vestibularne probe. Meni se ne cini bas da je u povlacenju jer od uvece pocinje stalno zujanje u levom uvetu.