Nalaz MR pregleda-molim za pomoc laiku

Deo Foruma za sva pitanja iz oblasti oboljenja, traumatskih stanja, tumorskih procesa na koštanom sistemu. Diskusije o ortopedskim hirurškim stanjima, degenerativnom reumatizmu, akutnim i hroničnim oboljenjima koštanog ili zglobnog dela lokomotornog aparata. Saveti o primeni fizikalnih procedura i kineziterapije.

Moderatori: ModeratA, moderato, vlada99

Odgovori
zlatkovic
Novi član
Novi član
Pridružio se: Sub Jun 16, 2007 6:02 pm

Nalaz MR pregleda-molim za pomoc laiku

Post od zlatkovic »

Izvinjavam se sto mozda trazim pomoc u vezi teme koja se vec spominjala, ali i nakon sto sam procitala slicne teme na forumu i dalje mi (verovatno zato sto sam totalni laik) nalaz koji sam dobila, nista nije jasan.

"1. MALA CIRKULARNA PROTRUZIJA L5-S1 IV DISKA, BEZ ZNACAJNOG KOMPRESIVNOG EFEKTA - UMERENA STENOZA CENTRALNOG KANALA (9mm), DELIMICNI DISKO-RADIKULARNI KONFLIKT SA LEVIM S1 RADIKSOM, AKTUELNO BEZ KOMPRESIJE;
AMORFNA MEKOTKIVNA PROMENA U PARAVERTEBRALNOJ ZONI NA LEVOJ STRANI ODGOVORA KOMPONENTI VECE SEKVENSTRIRANE LATERALNE EKSTRUZIJE, SA KOMPROMITACIJOM LEVOG L5 RADIKSA/GANGLIONA (PARCIJALNO I L4) -simptomatska lezija.
2. MALA CIRKULARNA CENTRALNA PROTRUZIJA L4-5 IV DISKA, SA UMERENOM STENOZOM CENTRALNOG KANALA (9mm); DELIMICNI DISKO-RADIKULARNI KONTAKT SA DESNIM L5 RADIKSOM.
3. BULGING DISKOPATIJA L3-4, BEZ SPINALNE STENOZE."

Molim Vas da li mi mozete ukratko nasim jezikom objasniti o cemu se ovde radi, i koliko ima razloga za brigu? Inace imam 40 godina, i "sedeci" posao (10-ak sati dnevno).

Unapred Vam se zahvaljujem na pomoci.
Ekonomista :(
miodrage
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Čet Jan 25, 2007 11:03 pm
Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Kontakt:

Post od miodrage »